Tuesday, December 21, 2010

Not a perfect but yet a simple girl :)

HELLO ! 

ehehe yeah that is me .A girl named Nur Amalina Mohd Nizam which is born on 1st February 1994. And aku sangat degil and dulu pernah menjadi seorag budak yang gedik and terlampau manja sampai perangai aku pun dulu tak betul. hehe aku suka benda simple. Tak suka benda yang menyusahkan orang. And aku jugak cukup segan terutamanya kalau nak pinjam barang or mintak anything from parents or anybody. Contohnya kalau aku teringin nak makan McD aku akan senyap je. Takkan mintak dari Mama sebab aku segan and aku takut menyusahkan dia.

And aku ni dikenali sebagai seorang yang garang and erm cepat merajuk tapi tu dulu laa kot sekarang dah kureng sikit. Hihi yeapp kadang2 orang yang belum kenal aku mmg takut nak cakap dengan aku sebab diaorg ingat aku ni garang. ish ish ish. And muka aku ni nampak sombong ke ? -.- Ramai nyaa manusia cakap aku ni nampak sombong tapi bila kenal aku ni memang friendly. Haaa tu aa korang DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER tauu ! :) 

And korang nak tahu tak cita2 terbesar aku buat masa ni. Salah ! aku taknak jadi doktor ! hihi tapi aku nak jadi model. Model muslimah laa bak kata Mama. Cuma satu je benda yang slack sikit. Aku ni chubby. Haha tak slim gitu nyahh :P So aku akan cuba nak menye-lim kan diri ni. hihi

okay tu je laa. Aku pun dah lapar ni tapi nak kena tunggu cousin aku sampai baru nak makan. haihh :(
terima kasih kerana membaca ye ? byebye !
assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment