Tuesday, December 21, 2010

Family tersayang :)

HI ! :)
Akibat kebosanan time holiday, sorry laa if post banyak sangat. hihi. Ini aku nak cerita sikit and tunjuk gambar family aku. Haihhh diaorg je laa yang aku paling sayang terutamanya my mum. Mama seorang wanita yang cukup tabah. Memang dalam dunia ni tak pernah jumpa seseorang yang tabah and cekal macam dia ni.Kadang2 rasa kesian sebab dia selalu utamakan diri orang lain then baru dia fikir pasal diri dia.But whatever it is, mama marah nina or whatsoever, I STILL LOVE YOU NO MATTER WHAT ! hehe :)


satu, dua, tiga semua saya sayang. Dari kiri Nina(me),Abang Shafeeq,Mama, Nenek and my lovely Kak Intan yang codot. Hihi ini time kenduri before puasa. Kak Finaz takde and Abang Ewek yang tolong tangkap gambar ni. Cool kan family ni ?hehe

Ahaha ini abang saya yang paling saya sayang Encik Shafeeq. Haihh kadang2 bila fikir tak sangka pulak dia sayang aku macam adik dia sendiri. hmphh rasa bersyukur sangat . tapi kadang2 dia ni suka cari gaduh. and tak suka say sorry walau apa pun. okay tetap sayang :) hehe

Ini adalah family Sheikh Mohamed Bashir. Kami memang pantang dapat camera. Terus jadi model sementara kejap. hehehe . Mama punya muka scary nyaa :O

Itu adalah abang saya yang lagi satu. Encik Izwan. Nama timangannya adalah Ewek. hehe saya memang manja sama dia. dan kak intan di belakang sana yang memaparkan muka codot tu lagi sayang ketat2 ! :)

ini semua cousin saya yang gilaaaa :) aaaa rindu :(


cantik kan ini gambar. Took by Encik Faizal. which is our cousin which is also a photographer :)

okay tu je for today. saya mau pergi angkat bajuu. byee ! :)

No comments:

Post a Comment