Thursday, January 6, 2011

Year 2011

Assalamualaikum :)


Happy new year aku nak ucapkan kat semua .Erm walaupun arwah makngah amnah telah meninggalkan kami pada 31 December 2010. What a way to end a year kan ? Kesian to all my cousins . haishh sabar je laa dugaan melanda. Allah menguji hamba-Nya sebab Dia tahu kekuatan hamba-Nya.

This year aku dah form 5. 17 Years old. Macam tak percaya je aku akan menamatkan zaman sekolah menengah aku which is the most amazing experience in my teenager life. And aku pun kat sekolah dah jadi senior. Haha bangga sungguh kawey ni. hahaha. Tahun ni memang akan busy gila babengs punya. First week of school pun aku dah tak menang tangan nak settle benda ni and benda tu. Bagus laa jugak sebab bila aku busy aku tak fikir sangat pasal si dia yang tersayang. Perghh rindu takyah cakap ar kan. Tuhan je tahu. Tapi aku senyap je. Hari-hari fikir pasal dia.adoiyai cepat laa habis SPM. Aku tak nak measure rasa cinta aku kat dia sebab dia tahu aku cinta dia berapa banyak. Bie seriously if you are reading this. I really miss you like damn. haha tapi bila aku dapat cakap dengan dia on the phone. Aku akan buat dia gelak. Aku suka dengar dia gelak. Malangnya aku tak dapat nak tengok dia gelak. I miss that smile. I miss that eyes. and i really hope to see you soon. InsyaAllah. Bie take care. Jangan asyik kerja je. rehat jugak and bawak kereta elok-elok tau.


Okay that was about my lover :)
This is about people yang sangat annoying dalam hidup aku. Aku takkan sebut nama dia tapi kan mamat ni perghh annoying sampai kadang-kadang rasa cam nak tendang je dia ni. Haihh suka sangat berbangga dengan apa dia ada. Itu semua dunia je laa bro. Takyah nak tunjuk bangga sangat laa yang kau tu gangster laa. Pernah deal dengan Ah-Long laa. Pernah nak kena tembak laa. Pernah kena parang laa. Aku dah penat laa dengar semua tu. Kalau kau nak cerita kat orang baru takpe ar. Ni dah tiap2 kali aku tengok and jumpa kau mesti kau BANGGA sangat. Pastu aku tak faham. Kau terhegeh2 sangat nak rapat dengan cousins aku asal eh ? takde ar kalau ye pun takyah ar obvious sangat brader. Terhegeh2 semua benda kau nak tolong. Hadoiyai. SERABUT aku tengok kau ni.Gelabah cam keling tau. Pastu sibuk kata kau ada cable sana sini kalau nak kerja kat mana2. Dont act like you are a superhero laa. I dnt give a fck. Seriously kang aku kalau bukak mulut kang kau kata aku kurang ajar pulak. So aku senyap je laa. Malas nak layan manusia sekalian alam yang macam ni. Dah memang sebenarnya tahan geram ni. Mama aku pulak asyik menyebelahi dia je. Bila aku kata kau sayang dia lebih kau marah pulak. Then ? apa benda ni semua ? haishh. Mama pun lagi suka cakap dengan dia daripada cerita dekat aku. Bila aku nak cerita kat mama pasal apa2 pun mama cam malas nak dengar je. Tapi kalau mamat tu cerita kat mama. Perghh 100% dengar. Geram betul ohh. Takkan laa kau nak tunggu aku takde around kau baru nak dengar apa aku nak cerita. Kalau aku tidur rumah kak intan tahu pulak mama nak suruh aku balik awal. Erm nasib nasib. Tapi takpe ada orang kena lagi teruk drpd aku kena. SO aku boleh sabar je laa .


Tapi kan aku nak cakap something laa kat lu brader. Jangan nak terhegeh2 sangat :) Nanti satu benda pun kau tak dapat bro. And takyah ar kau nak kiss aku tiap kali kau jumpa aku. Bukan apa ar. Kadang2 bila kau kiss tu cam rasa 'melebihi' je. Sorry ar aku tak selesa ar. Maaf ek ? aku kalau aku tak suka memang aku tunjuk. Then pahal kau susah sangat nak dengar suggestio aku if kau sendiri mintak suggestion. Nak tunjuk bangga sangat denga apa yang kau ada? Tunjuk ar aku tak heran pun. Kalau aku tak suka aku angkat kaki blahh je dari kau. Takyah nak buang air liur nak debate dengan kau :)

Okay tu je . So far so good laa :) next week aku dah start training netball.Dah beli new sport shoe :) hehehe
And this is for my boy, I really miss you bie.Haish nak jumpa pun taktau camne. Nanti laa if ada rezeki kita jumpa ok ? I love you sepet :) take care

and to all my readers*bukan bnyk pun. hahah thanks for reading and sorry if terkasar bahasa :) ni blog aku kan ? haha suka hati ah. haha k k byee :)

No comments:

Post a Comment